Ålder?

[  ] vet hur man kokar kaffe. Hehe, inte riktigt med en sån där bryggare eller va de nu heter. Jag skäms lite haha
[X] tvättar kläder själv.
[X] kan laga mat själv.
[  ] tycker politik är spännande.
[  ] mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än vissa av mina vänner.
total: 2

[  ] går i skolan alla dagar i veckan
[  ] har en penna över mig överallt.
[  ] har aldrig fått kvarsittning.
[X] har sett talkshows.
[X] vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det.
[  ] dricker kaffe minst en gång i veckan.
total: 2

[x] vet hur man startar en diskmaskin.
[x] kan räkna till tio på ett annat språk
[x] när jag säger att jag ska göra nått, så gör jag det.
[x] föräldrarna litar på mig.
[x] kan klippa gräset
[x] kan få vuxna att skratta utan att säga nått dumt.
[x] kommer ihåg att vattna blommorna.
[  ] pluggar när jag borde.
[x] lyssnar och tar till mig på lektioner. När jag gick i skola gjorde jag väl det.
[x] kommer ihåg att mata djuren.
total: 9

[x] kan stava till skicklighet utan att slå upp det.
[x] kan städa upp efter mig själv.
[  ] det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light.
[  ] kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver.
[x] förstår skämt första gången jag hör dom.
[x] kan skriva snabbt på tangentbordet.
total: 4

[x] har kommit på att vädret ändras varje timme.
[  ] kan se på någon het utan att tänka på sex. Hehe, beror väl på hur länge man tittar;D
[x] har kommit på att man måste vara över 20 år för att få ett jobb och tas på allvar.
[x] kan läsa ut en bok.
total: 3


Min ålder är 20!

Haha, ja jag kanske är lite barnslig men va fan

Kommentarer
Postat av: Catti

Har för mig att jag blev 28 eller nåt när jag gjorde den här. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback