Varar ärlighet längst?

Idag när jag skulle handla på Willys så gick jag fram till abnkomaten för att ta ut pengar.
Vad händer då?

Jo, det ligger flera hundralappar kvar som någon förmodligen har glömt att ta!
Jag vågade inte ta dom för jag tänkte att nångon kanske ser eller har kommit på att dom glömde pengarna och kmr tillbaka.

Men jag tänkte att om jag låtsas att jag inte har sett dom och bara sätter in mitt kort och tar ut 100 kr så kmr den ju bara lägga till en hudndring där i högen och så tar jag alllting!

Sagt och gjort.

Men vad fan händer då?!

Maskinen suger bara in pengarna som låg där och spottar ut en hundralapp till mig!




Fan fan fan!!!!!

Varför tog jag inte pengarna!!!!!???







Kommentarer
Postat av: hanna

men shiit, fan va surt för den som glömt dom där. måste ju vara en mycket förvirrad människa det. en sån situation är ganska jobbig, man vill ju ta dom men moralen säger emot :/

Postat av: Catti

Men neeeej!!! fy fan vad hemskt!

2008-11-13 @ 07:21:41
URL: http://thewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback