Sommar

Jag hittade bilder från i somras när jag kollade igenom saker jag måste spara när jag återställer datorn.


   
Första doppet (kanske var det det ända denna sommar)
I svartöstan iaf och jag ooch Ljungen håller på att frysa ihjäl!


   
Jag och Jenny matade ankor på östermalm och träffade en skit-söt katt!


     
Hos farmor och farfar och farmors syster Anna-Greta och hennes man Gösta på Svartön.
Solade men inget bad för de var så kallt i vattnet. Ljungen fiskade och vi brännde oss som fan.
När vi for hem åkte vi till Kvantum och skulle köpa mjukglass och träffade Alex och Erik och dom frågade vad fan vi hade gjort för alla tre var knallröda, hahaha:D


       
Fikade nere på bryggan för det var för varmt att vara uppe i stugan.
Tog lill-båten och for till Stångholmen en sväng och sen kollade vi farfars mjärde men det var inge fisk.


   
Kollade på Götheborg med pappa.
Var även där på kvällen när dom seglade iväg och sköt salut.

Innan dom for från kajen var gammelstans manskör där och sjöng och mamma tyckte det var skit-fjantigt och sa att vi sjöng då aldrig när vi åkte iväg med våran båt, haha.
Men då sa jag att pappa brukade ju sjunga "ska vi byta grejer"

"Ska vi byta, ska vi byta grejer, ska vi byta grejer med varann...."

Sen började jag och mamma att gapskratta så vi trodde nästan några kärringar som std brevid oss skulle kunffa ner oss från kajen, hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback