Skallebank...

..som man säger på norska, det lärde jag mig i somras av Marri, haha.
Har sjukt ont i skallen nu, började vi 14 tiden idag och höll på att dö sista 30 min på jobbet, sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem till vilddjuren i byn (våra hundar Miss och Kylie).

Var och handlade och gjorde sen tacos, jag fixade jätte god guacamole och åt så jag blev proppmätt:)
Sen var jag så jäkla trött så jag somnade ett tag i mamma och pappas säng tillsammans med Kylie och Missen.
Det är så bra när dom ligger brevid för dom är så varma när man fryser haha:)

 



Kollade sen tv och for hem vid 21.30. Hoppade av på Coop och handlade lite.
Pappa undrarde om jag hade med knogjärn och pepparsprej när jag skulle gå hem sen för det är ju lite väl mkt galningar här.
Men det har jag inte, bara ett försvarssprej jag har fått av Ljungen som är nåt som svider nå jävulskt i ögonen och dessutom är det lila färg, hehe:D
Förra året blev en kvinna mördad i huset brevid min lägenhet och kort därefter var de någon som blev knivhuggen och det har varit nån galning som har försökt hugga nån med yxa utanför coop och 700 olika misshandlar.
Men men, jag överlevde iaf men de var så jävla kallt att gå hem, -14 grader!!!


Fy fan va ont i skallen! Men det är spänningshuvudvärk, känner det från nacken och axlarna.
Men men, de är så det går när man stressar.

Ska jobba imorn, måste gå och sova snart.

Kommentarer
Postat av: Catti

Usch ja, jag hade aldrig vågat bo där du bor! :S Det är ju verkligen där allt händer! Det finns mycket galningar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback