NEJ!!!

Det är nästan 3 grader varmt, alltså snön smälter!

Skit.


Jag tyckte det var så skönt med lite snö så det blev ljusare och när de var lite kyligare så jag kunde ta fram min älskade dunparkas.
Det är det absolut bästa köp jag har gjort i hela mitt liv, man fryser aldrig i den:D





Jag har gjort en liten upptäckt, alla mina varmare jackor är gröna!
Haha!
Eller en jacka i filt-tyg har jag som är mörkblå, men den anväder jag aldrig och en annan svart dunjacka från h&m men den använder jag aldrig heller.
Den är varm men så kort så man fryser ihjäl om häcken haha.
Funderar på att sälja den, har bara använt den typ 5 gånger.



Uppdat.

Det ösregnar!!!!!
Det är inte en ända snöflinga kvar.
Gud förba.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback