Lycka

Jag har kommit på att jag är verkligen lycklig nu.
Det har jag faktiskt varit väldigt länge.


Även om det har varit några mindre nederlag så är det inget som har rört mig så väldigt mkt faktiskt.
Jag känner mig faktiskt otroligt stark även fast det har hänt mkt under det senaste året;

- Jag har gjort slut och flyttat ifrån min pojkvän som jag var tillsammans med i 3,5 år.
- Jag har flyttat in i en egen lägenhet och bor ensamen.
- Min syster har flyttat från mig
- Flera kompisar har börjat plugga på andra orter och flyttat.


Det som har varit absolut värst är att Jenny och Alex har flyttat.
Jag glor över till deras förra lägenhet varje dag och tänker att dom bor kvar men så är ju inte läget.
Men jag vet ju att en vacker dag flyttar dom hem igen och dessutom är det sjukt kul att hälsa på i göteborg!

Jag och Jenny hittade på galenskaper dygnet runt när jag var där och snart kmr Jenny hem över jul och då har vi ett hemligt projekt på gång (redhead haha) och i februari åker jag dit igen:D

Då är dessutom Anneli hemma i gbg så då kan vi gå ut allihopa:)


Framför allt har jag träffat otroligt mkt folk och lärt känna massa roliga människor!



Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram


Kommentarer
Postat av: hanna

jag unnar dig verkligen denna lycka, det är du värd gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback