Simon och Thomas

Nu är det Simon och Thomas på 3:an.  image646
Jag älskar allt dom gör!

Allt blir skitsnyggt och precis som jag gillar!
Dom hade absolut fått komma hit och göra om lite;D


Fast jag är mkt nöjd med min lägenhet.
Eller inte hallen, det är gula tapeter och det gillar jag inte.
Vill ha det vitt eller iaf ljusare med en fondvägg, men det blir eventuellt i sommar:)

Har ju pengar i bofonden till tapeter så det är ju bara att övertala farfar och pappa att göra det.
Pappa kmr ju inte bli överlycklig av mönsterpassning om man säger så men det är ju bara en liten fondvägg, resten av hallen ska vara enfärgad.

Kommentarer
Postat av: FANNY

Jag tycker dom är jäätteduktiga också..
Haaha min pappa gillar inte heller mösterpassning direkt.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback