Mobil-lista

14 st från 1-100 i din mobil:

(Jag har inte ens 100 i min mobil så jag började om från början när det tog slut)

Vem står på nr 1? vad tycker du om denne?
Alex, klart jag tycker om min svåger!

Är nr 10 en ovän till dig?

Elina Lundgren, absolut inte, vi är ju arbetskollegor nu:)

Är nr 92 het?

Moen, hahaha inte riktigt min stil men nog är han ju söt iaf 

Vem är på nr 3?

Anna, exets syrra

Är nr 47 en tjej?
Nej

Är nr 32 bra i sängen?

Linn, har ingen erfarenhet direkt men hon är säkert skitbra, haha

Vem är på nr 100? vad tycker du om denne?

Mormor, hon är ok

Är nr 88 född året 1988?

Maria Åhlin, nej hon är född 86

Vem är på nr 68? vad tycker du om denne?

Eniro-Carina, snäll tjej (coach på eniro)


Är nr 38 ful?

Mamma, nej hon är grymt snygg

Vem står på nr 22? vad tycker du om denne?

Gabriel, sjukt rolig och snäll kille

Har du strulat med personen på nr 55?

Min farbror! hahaha, tror ju inte det!

Är nr 70 en person du vill lära känna bättre?

Farmen (mamma och pappa) Jag känner dom väldigt väl redan nu haha

Vem står på nr 76? vad tycker du om denne?
Be, en cooling :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar:hahaha ;D håller med. har aldrig gillat dem, bara nån låt iallafall.
Ha en fin fredag!

Postat av: hanna

my lips are sealed :-#

2008-05-23 @ 22:45:44
URL: http://sensuella.blogg.se
Postat av: josefin

men va gulligt, tack för tipset :)

2008-05-25 @ 17:59:35
Postat av: Anneli

Det var ju det som var roligt haha, eftersom hela grejen var så b:ig så visade ju han att vi bryr oss inte för vi är bäst.

2008-05-26 @ 07:34:50
URL: http://anne87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback