Lite att göra

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Japp
2. Är du lycklig? Japp
3. Är du uttråkad? Just nu ja, men inte annars
4. Är du ledsen? Väldigtsällan
5. Är du italienare? Nej (?)
6. Är du en cooling? Nej, jag är töntig haha.
7. Är du från Irland? Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp, 21 år iår


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Yes, för mig och Mnage var det så.
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja, det har väl alla
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? öh, ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Jo det har väl hänt
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Beror väl lite på kan man säga, haha
6. Har du haft en hemlig beundrare? Haha, ja då är den väl fortfarande hemlig
7. Är du kär? Nej
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Ja, med betoning på när jag blir stor


TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? Ögon
2. Katter eller hundar? Katter
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? Några få bästa, fast jag har ganska många:)
5. Tv eller internet? Internet, så kan man ladda ner tv. Man får inte vara dum! haha
6. Coca-Cola eller Pepsi? Cola såklart
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? Först utekväll, sen romantisk hemmakväll;D
8. Pengar eller lycka? Lycka...................och pengar
9. Dag eller natt? Dag
10. Msn eller mobil? Mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, lyckas varje gång, haha.
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort något du ångrar? Ja fast inget jätteviktigt egentligen
4. Hoppat Bungy Jump? NEJ! Jag är höjdrädd som fan
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, tyvärr har det hänt
6. Ätit en hel tårta? Haha, nej
7. Gjort bort dig offentligt? Ja, haha
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej, varför gå bakåt när man kan gå frammåt
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja gud ja
10. Velat försvinna? Japp


SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Jenny
2. Telefonsamtalet du fick? Mange
3. Personen du var med? Hanna
4. Roligaste grejen som hänt idag? Ja, jag har ju bara vaknat och farit till jobbet så det har inte hänt nåt kul än.
5. Personen du smsade? Hanna
7. Du skrev till på msn? Hmm, ingen aning. Andre möjligen
9. Du tillbringade natten med? Hemligt
10. Du kramade? Hemligt, hehe

Kommentarer
Postat av: mingla

Får jag fråga dig en sak angående blogging till ett skolarbete som jag har :) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback