Jobb, jobb, jobb

Sitter på jobbet nu och har rast.

Var sjukt duktig i morse (om man bortser från att jag vaknade 11) då jag gick raka vägen till köket och började grädda våfflor och åt det till brunch sen så fixade jag lax och potatis med romsås att ta med mig till jobbet för att äta till middag:D

Började jobba 13.30 och nu är det inte länge kvar till 20.00 då jag slutar:)



Igår så skulle jag och Jenny gå til coop och köpa en glass som vi tidigare hade sett, men när vi kmr dit så finns den natruligtvis inte.
Fucking jävla skit-Coop.

Då kom Jenny på att vi skulle gå till Willys så det gjorde vi. Långt för lite glass men wtf.
Höll på att skratta ihjäl oss hela vägen och apade oss som fan, hahaha:D

Glassen var svindyr och inte ens god:/
Jag tycker ju iofs inte om glass  men jag trodde den skulle vara god, typ chokladglass med browniebitar.
men men, ska prova dränka o chokladsås idag så blir det godare, hehe.


Nu ska jag fortsätta jobba!

Kommentarer
Postat av: hanna

7-16 typ. ska du med? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback