Ellos

Har ni missat att ellos har 70% rea?

Ganska mkt snygga kläder, tänkte beställa bla denna jacka för 129 kr och tunikan för 80 kr!

                                        

Synd bara att dom inte hade någon bikini jag ville ha, eller rättare sagt i rätt storlek.
Så jävla störande att det bara finns upp till c kupa:/

Jag har iofs världens finaste bikini från ellos förra året, turkos och vit bandå-modell, men när jag hade badat och sen låg och solade på en röd/rosa handduk så färgade handduksjäveln av sig på bikinin så det ser inte klokt ut!
Så j-vla irriterande för jag älskar den bikinin och den finns inte kvar att beställa:/


Men som det verkar nu kmr man ju aldrig kunna hänga undan vinterjackan

Kommentarer
Postat av: hanna

det är riktigt jobbigt att ha fastnat och sen försöka hålla det dolt för att jag kände mig så misslyckad som inte fixade att hålla det till helgerna. och sen när folk kommer och kommenterar vad saker som "jag visste det" och "vad var det jag sa?" då känner man sig bara ännu sämre. det var därför jag bad om att slippa onödiga kommentarer, och när en så nära vän som du gjorde det så är det ju klart att det smärtar värre. jag är en känslig typ :/ men det är lugnt, så vitt du inte menade att såra mig så är det klart att jag förlåter :)

aah, nu ska jag iväg och vara statist. jag, andré, jenny och helena ska ju vara där före alla andra. undra vad vi ska få för specialuppdrag? :P spännande!

jobbar du nästa helg? tänkte om vi ska ta en tjejkväll och sjunga lite singstar och så? matte är ju i stockholm då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback