Det brinner!

När jag cyklade till jobbet idag (för andra gången) och var på malmuddsviadukten gick det som vanligt tungt.
Malmuddsviadukten är en lång och seg uppförsbacke för er som inte vet.

Jag kollade då åt höger och såg att det var en stor, svart rökpelare som såg ut att komma från kronan!


Nyfiken som jag är snabbade jag mig till jobbet och gick in på
kuriren där det stod
 "Det brinner på Kronan"
Ett hus var det som brann, men som tur är var det inget bostadshus och ingen hade skadat sig:)



image645
Bild: Kuriren.nu


Kommentarer
Postat av: Jenny

o jävlar, värsta stora huset

Postat av: hanna

var det därför det luktade rök om fan när jag körde hem från MAXI och precis passerade kronan? tyckte det var rökigt också, men såg inte var röken kom ifrån. trodde dom typ eldade i diken eller nå.

2008-05-22 @ 17:37:52
URL: http://sensuella.blogg.se
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Ja fy fan vad det luktade brand här på bevvan och sirenerna gick i ett!!

2008-05-22 @ 18:06:53
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback