Träning

Jag är så nöjd med att jag lyckats komma igång ordentligt med min träning!
Nu är jag minst 4 gånger i veckan och svettas på Inpuls:D

Måndag

Bjöds det på PSI med Hanna, sjukt jobbigt då galningen Kirsi vikarierade för Evelina som skulle ha haft passet.
Kirsi körde som vanligt sjukt hårt med oss, men det är grymt skönt att vara riktigt slut!
Det konstiga är att det fortfarande inte har kommit någon träningsverk!

Tisdag
Tränade i gymmet. Hade lite bråttom så det blev 20 min på crosstrainer och sen styrka i lite olika maskiner:)

Onsdag
Ledig från jobbet och också ledig från gymmet eftersom jag inte orkade slösa pengar på att åka buss fram och tillbaka till stan.
Det var dessutom hur bra väder som helst så det blev en promenad och sen solning på balkongen medans jag lyssnade på en ljudbok.

Torsdag
Idag alltså. Konditionsträning.
Crosstrainer i 35 min sen löpbandet i 20.
Det gick faktiskt väldigt lätt idag när jag lyssnade på en ljudbok! Bra uppfinning:D

Imorgon
Beror väldigt mkt på. Slutar 12.30 och pappa ska hämta mig nån gång (?) för att hämta min mobil på elgiganten, ska även hem till byn en sväng för att sno åt mig en bil:D
Funderar på kondition i gymmet och sen core 17.30
Men, men någon slags träning blir det iaf:)

Lördag
Aerobic 10.30 möjligen? Hanna är du på eller är du sjuk då också?

Söndag
Beror på vad som händer i helgen, kanske body pump antingen 11.45 eller 17.45?


image579



 

Kommentarer
Postat av: hanna

på lördag är jag i kiruna så det blir ingen träning för mig då! mår jag okej på söndag så kör jag aerobics på kvällen, hannas pass då ju :) så det tycker jag att du ska med på. hade ju tänkt bodystep men det blir för tungt nu när jag är förkyld.

men jag börjar bli friskare, men är som sagt bortrest på lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback