Torsdag

Kom inte på någon vettig rubrik för jag har ingen aning om vad jag ska skriva...

Har jobbat idag, sen hann jag inte hem och äta så jag åt på jobbet och sen gick jag till Inpuls på aerobic.
Passet var sådär, inte så jobbigt faktiskt. Lite tråkigt alltså.

Imorn ska jag jobba 8-14.30 sen blir det en sväng på systemet tror jag, sen köpa jennys present (har inte gjort det än, men jag vet ändå exakt vad jag ska köpa) och så blir det nog en sväng på solariet för jag ser fan förjävlig ut.



Som ni ser har jag ju inget intressant att säga.
Ska betala räkningar nu och sen ska jag gå till jenny med hennes busskort.


Gud så kul.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja hon skalade alla själv, dom var så äckliga :P
Skitsamma, de är ju bara som att äta en rejäl smörgås :D

Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Bläk, vi måste också betala räkningarna.. Vill inte! :D Vi har alltid så jävla mycket skiträkningar.. En bult här och ett takräcke där.. Ja det är så mycket konstiga saker A köper. :D

2008-03-28 @ 09:41:41
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback