Söndag

Idag vakande jag 10.10!
Mkt sent för att vara jag senaste tiden.

Jag har börjat vakna jättetidigt utan att ha ställt klockan och varit pigg!
Helt underbart:D

Låg däremot och degade i sängen i en timme, hehe, kollade lite på tv och så.
Sen steg jag upp och åt frukost, sen packade jag mina grejer och pallrade mej mot gymmet.

Där blev det 30 min på löpbandet och sen styrketräning i olika maskiner:)
Jävligt irriterande att batterierna dog i min mp3 direkt jag satte min fot på bandet.
Jippie. Hade tänkt att höra på en ljudbok, men då fick jag se på tv istället.


Sen for jag hem och duschade, sen for jag, Jenny och min svåger Herr Ljung till Willys för att handla lite.
Det blev desvärre inte lite alls, men det är lika bra att handla ordentligt när man har bil och slipper släpa med allt på bussen.
Jag hatar fan att åka buss!

Efter handlingen for jag och hämtade min cykel som fortfarande var kvar hos Mange,


sen drog vi hem till byn alla tre.
Pappa hade gjort en liten påskmiddag med massa olika grejer, typ julbord fast påskbord.
Inte min favorit direkt men det är alltid kul att äta "hemma" iaf:)

Kylien och Missen levdje ju om som fan när vi kom hem, men det är ju inte ovanligt, dom älskar när vi kmr hem.
Speciellt för att jag proppar i dom godis, hehe;D


Imorn blir det jobb och sen PSI med Hanna!
image585

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska också på PSI imorrn, fast på dagen :D Har gjort en ny blogg om du vill kika. Tänkte sätta igång igen med bloggeriet ;D /MalinB

Postat av: Malin

Jag tycker att de helt klart är värda pengarna. De skaver lite grann i en söm vid knäna men det borde gå att åtgärda :D Jag ska på festen om Anna ska.. Mest troligt blir det :D Du då? :D

2008-03-10 @ 17:24:46
URL: http://myownlair.blogg.se
Postat av: Malin

Just det :D Jag jobbar på Robert´s Coffee som seniorbarista :D Du är på eniro, eller?

2008-03-10 @ 18:41:32
URL: http://myownlair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback