Rubrik?

Ska man kanske få fingrarna ur och uppdatera lite.

Hmm, om vi tar helgen först då.

Fredagen var det jobb, sen hem och hämta hundarna och fara till stan och städa upp lite för kvällen.

Jag var lite seg med att göra mig klar så när Linn kom hade jag bara hunnit sminka mig, haha.

Höll på att locka håret och hade inte fått på mig några normala kläder, men skitsamma.

Kort därefter kom Cissi och Fredrik som för övrigt hade förlovat sig på onsdagen!<3
Sist men inte minst kom Hanna, konstigt, hon brukar alltid vara först!

Kvällen blev lyckade men snack, Guitar Hero och sen Cleo för mig, Hanna och Linn.
Det var däremot mysko folk på cleo, typ folk man aldrig hade sett förr och nästan ingen man kände!
Konstigt, man brukar ju träffa halva Luleå där...

På lördagen väcktes jag av Jenny som ringde och sa att vi måste gå ut med Kylie och Missen som vi tog hand om under helgen.
Konstigt nog inte alls trött att stiga upp kl 9.00 när jag hade somnat typ 3-4(!)

Vi solade lite på min balkong, sen drog vi ut med bilen på isvägen till Hindersön.
Knäppte lite kort, men nu verkar jag ha glömt min kamera i pappas bil så det blir inga kort nu.

Vid 18 tiden kom Hanna och jag hade då börjat laga mat.
Jag och Hanna skulle ha en mysmiddag innan vi gick på medlemsfesten på Inpuls.
Det blev älgstek med potatisgratäng och champinjoner och en stor fetaost sallad!
Guuuuud så gott.

Jag åt så jag kunde fan inte stå upp efteråt!
Haha

Efter det blev det melodifestivalen och sen panik när jag skulle göra mif iordning eftersom jag hade slöat med det, vi var tvungen att vara på grace senast 22.30.
Jenny och Herr Ljung skjutsade in oss iaf och väl där var det dipstävling och lite underhållning.
Senare på kvällen spårade det dock ur lite när en instruktör började typ göra lapdances på dansgolvet och tillslut började hon ta av sig kläderna!
Herregud.

Jag och Hanna drog till matstället och träffade Matte, Matte och Matte, haha, bra kombination!
Sen delade vi en taxi och åkte hem.

Söndagen steg jag upp 8.30 och gick ut med hundarna. Trött som fan.
Sen kmr jag inte ihåg vad mer som hände, haha.
JO, jag och Jenny bakade en blåbärskaka.

Måndag bev det mkt jobb, tog på mig extra.
Sen PSI med Hanna, skönt som fan och roligt pass med lite annorlunda övningar!
Synd att Evelina ska vara borta i i 3 veckor, hon är så himla bra instruktör!

Tisdagen var jag ledig men mådde jättekonstigt hela dagen men for iaf på aerobic på kvällen och det var skitkul!
Fast jag blev skitirriterad på några klantskallar brevid mig som aldrig kunde stå på "sin plats" och bara for runt överallt och var ivägen och gjorde fel:/

Idag då.
Jobb, jobb och jobb, sen stan med Jenny och kollade marknaden.
Sen ner på Willys och handlade och hem.
Somande och sen blev det body pump på Inpuls med Hanna såklart!


Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Jo dom är fina men inte våran stil tyvärr. :) Jag gillar inte skinnstolar så mycket, men just de här vita är så bra eftersom de inte ser ut som skinnstolar och är "mjukare" än de i trä. :) Dessutom ska vi ju ha valnöt och alla såna där stolar finns ju bara i ek! :S

Postat av: Malin

Inte något planerat iallafall.. Vi ska väl försöka ta oss ut med skotern och pimla någon av dagarna :D Är du ledig under påsken?

2008-03-20 @ 13:51:29
URL: http://myownlair.blogg.se
Postat av: Anneli

Aha, förlovade. Det förklarar bilden på händerna...

2008-03-20 @ 18:45:27
URL: http://anne87.blogg.se
Postat av: Elina

Ja, just ja, det minns jag. Jo, man måste motionera dom väldigt mycket, ungefär som en labrador. Dom måste ju också ha mycket motion annars blir dom jätte-tjocka. Men dom är fina ändå:)

2008-03-21 @ 14:49:45
URL: http://piggelinas.blogg.se
Postat av: M´s Place

Men tack du!=) din var också jättefin =)

2008-03-21 @ 22:44:00
URL: http://mandysplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback