PSI och Idol

Just det, har varit på PSI idag med Hanna.
Det gick bra som fan, orkade verkligen otroligt mkt men svettades som en gris och när vi var klara var jag typ sjukligt röd i ansiktet!
Fasiken vad pinsamt, jag ville bara dra en påse över skallen när jag skulle gå därifrån och gå igenom hela gymmet och ner till omklädningsrummet.

Nåja, folk har väl sett ett stoppljus förr så...

Och nu till den stora frågan:
Ska jag söka till Idol eller inte?

Det är ju som ett lite fjantigt program men det är säkert sjukt kul.
Jag saknar att sjunga så himla mkt så man kanske ska chansa lite?

Det är redan den 29 mars dom kmr hit till Luleå så jag måste ju bestämma mig snart.
Jag ska inte ens säga nåt till mamma och pappa för då kmr dom tjata ihjäl sig, eller skriva till dom och säga att dom ska kidnappa mig eller nåt.
Ytterst pinsamt iaf.

image586


Kommentarer
Postat av: hanna

klart att du ska söka, vad har du att förlora på det? och jag följer med som stöd :) säkert linn också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback