På jobbet

Nu sitter jag på jobbet och inväntar någon konceptuppföljning vi ska pyssla med i några timmar:)

Läste
cattis blogg och upptävkte att de nya passen på body pump och body step har startat:D
Jippie!

Det var tyvärr fullbokat på stepen idag men jag och hanna ska gå om det blir några platser över, annars vämter vi på aerobic med tok- Kirsi:D
Jag älskar människan, hon kör alltid på som fan och man blir så peppad av henne!


Imorn tror jag att jag ska pallra mig iväg på body pump, blir intressant att köra det nya passet.
Det gamla var ju sådär kan jag säga, så jag gissar på att det blir bättre nu:D


Hoppas det blir ledig platser på stepen!!!

Kommentarer
Postat av: Catti

Hoppas att det finns plats! :D Fan så kul det ska bliii, jag längtar. Annars får ni gå på torsdag eller söndag! :)

Postat av: Malin

Min plats blir ledig iallafall :D Gick på spinning/core för ett tag sedan och kände att jag inte orkade vänta in stepen. For istället hem och ska käka ungstekt korv :DD

2008-03-11 @ 18:22:51
URL: http://myownlair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback