Lista

Namn - Erica
Födelsedag - 12 augusti
Hemstad - Luleå
Ögonfärg - Grön
Hårfärg - Blond
Längd - 164-165
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - Svårt att säga nej ibland
Stjärntecken - Lejon
Skostorlek - 37
Är dina föräldrar skilda - Nope, gifta i 21 år
Skor idag - Vita sneakers
Svagheter - Lite mesig
Rädslor - Att lita på folk
Mål för året - Ha jävligt roligt
Mest använda fras på msn - hmm, typ haha
Det första du tänker på när du vaknar - Jag måste sova längre
Bästa kännetecken - Snäll
Mest saknade minnet - Karre, min älskade lilla katt

Favorit;
Färg - Rosa
Mat - Potatisgratäng och pepparbiff
Sport - Fotboll
Djur - Katt
Glass - Blä, gillar inte glass
Affär - H&M, Gina tricot
Sallad - Fetaost, hehe:D
Skådespelare - Han som spelar Stifler i American Pie, haha. Jag älskar han!
Låt - Forever- Kiss
Nummer - 12
Årstid - Sommar1
Parfym - Escada Sunset heat eller G&B Light blue
Kroppsdel på motsatta könet - Helheten

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - Ingen aning
Hur vill du dö - Jag vill inte dö hahha
Vem av dina vänner är mest lik dig - Hanna
Vem är mest högljudd - Jenny
Vem får dig mest att skratta - Jenny
Vem har du känt längst - Anneli
Vem är blygast - Hmm, ingen är blyg haha
När grät du mest - I somras av olika anldeningar
Bästa känslan - Kärlek
Värsta känslan -
Vart vill du bo i framtiden - Vet inte, i ett hus iaf
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Just nu skulle jag vilja klippa mig, haha
Hur länge tror du att du kommer leva - Länge

Har du någonsin;
Varit kär - Japp
Moonat nån - Haha, nej
Blivit dissad - Beror ju på i vilket sammanhang, men ja
Rymt hemifrån - Nej, jag tror inte det
Föreställt dig ditt ragg naken - Självklart!
Skolkat - Haha, ja
Tänkt på självmord - Jo
Sovit utomhus - Japp, i tält
Gråtit i skolan - Ja, när en av mina favoritlärare dog
Velat bli modell - Nej, mkt hellre fotograf
Varit otrogen - Nej, kmr aldrig hända heller
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Nej, jag har inte hunnit klanta mig än
Sett en död människa - Jo, på långt håll när vi körde förbi en bilolycka
Druckit alkohol - Ja,
Använt droger - Nej
Ätit sushi - Nej, det ser äckligt ut
Varit på scen - Japp, många gånger
Snattat - Ja, en gång. Jävligt dumt
Retats - Hell yeah
Blivit nerslagen - Nej, tur det. Men vem skulle vllja mucka med mig! haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Undrar om jag ska sno din lista :D Det var så längesedan jag fyllde i en sån!

Usch!! Vilken äckel kärring! Jag såg det inte men jag tror jag vet vem du menar.. Var hon mörkhårig och hade en färgglad tunika? Tyckte hon röjde lös ordentligt iallafall :DD

Postat av: Elina

Hej! Det är min andra blogg, men jag skötte inte min förra så bra, så den försvann av nån anledning haha:) Vi syns på jobbet jag ska dit nästa torsdag på nån information:)

2008-03-17 @ 21:28:47
URL: http://piggelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback