Lista

Utmanad av Emmelie


namn: Erica
vad drack du senast: Cola
vad gjorde du igår kväll: Körde merca hahaha
hur många hamstrar har du haft: Inga
kan du gå ner i spagat: Nope
vad ska du göra i kväll: Jobba:P
vad ska du göra i morgon: Jobba, gå en sväng på stan, träna PSI
senaste inköp: en cola på Willys
senaste film: Kmr inte ihåg, kanske Juno
Vad har du i ditt fönster: Jag har då flera fönster, men blommor, lampor, gardiner
tycker du om att cykla: Ja, typ
vem sov du över hos senast: Pass
vem sov över hos dig senast: Emil
vem pussade du på senast: Ingen, haha
vad ska du göra nu: Jobba
vad ska du göra sen: Åka hem, förmodligen bara se på tv eller nåt, slutar jobba 20.45
vem träffade du sist: Jenny och Alex
vem skulle du vilja träffa nu: Anneli
sjunger du i duschen: Nej, men alltid annars, haha
vem ringde dig senast: Mange
vem ringde du senast: Jenny
hur länge sov du inatt: Ingen aning om när jag somnade men jag tror jag sov typ 10 timmar faktiskt!
vad gjorde du för tre timmar sen: Spelade Guitar hero
vad skulle du vilja göra nu: Inte jobba iaf
vän du kan prata om allt med: Anneli
person du kan lite på till 100%: Inte en ända jävla människa har jag lärt mig.
har du badat i år?: Haha, förmodligen inte
Tidsfördriv: Just nu jobba
vad heter du just nu på msn: Erica - Off to work
Hur många syskon:  en lillasyster och en lillebror
kär i någon just nu?: Nope, lika bra det
känner du någon som heter likadant som dig?: Jaa
morgontrött?: Japp
när är du född?: 12 aug 1987
var bor du?:  Örnäset, Luleå
nuvarande hårfärg?: blond
riktiga hårfärg?: blond
ögonfärg?: Grön
vad läser du för bok nu?: Ingen
humör just nu?: Less på att jobba:/
vad har du för parfym idag?: Escada Sunset Heat 
vill du ha barn?: Ja, om typ 10 år
hur stort är ditt rum?: Min lägenhet är 56,5 kvm
har du tv/dator i ditt rum?: Laptop ja
piercingar?: öronen
tatuering?: nope
hur många converse allstarskor äger du?: Inga, dom är jättesnygga men mins fötter ser stora ut i dom
brukar du vara osminkad i skolan?: Ja de hände väl när jag gick i skolan
skostorlek: 37

Kommentarer
Postat av: Skvallerblaskan

Hej. Gjorde du något pinsamt på krogen i helgen? Eller har dina kompisar skämt ut sig? Vi vill upplysa dig om Luleås nya skvallerblogg. Kika gärna in och lämna en kommentar eller maila oss om nytt fräscht skvaller som du känner till. Puss & Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback