Efterbliven?

Hmmm, ja..Jag och Hanna gick på body step idag.
Det gick inte bra.

Eller när det var normalt tempo så gick det jättebra, då hängde jag med.
Men sen alltså......

Allt gick hur fort som helst och jag fattade inte hur man skulle göra och när jag väl fattade så bytte det steg:/
Men det jag var mest irriterad på var att instruktörerna antog att alla kunde och frågade inte ens om det var någon som var där första gången.
"Det här kan ni".
Men tjena.


Får se om det  blir fler gånger, jag gillar aerobic mkt mer och nu när jag inte fullständigt suger på det så kan jag ju gå på riktiga aerobicpass:D


Dagens gapskratt då:

Jag och Hanna kmr precis hem och försöker parkera i en trång p-plats.

Jag: Xxxxx på mitt jobb har skitsnygg rumpa! Jag satt bakom han och tittade på hans hår och då reste han sig upp och hade jättesnygg rumpa!
Hanna: Men Erica
Jag: Jo, han har det!
Hanna: Nej, jag gillar den inte. Den är så plutig.
Jag: AHAHAHAHAHAHA! Så du har också kollat!



Nu har jag duschat och sitter här med en ansiktsmask och ser allmänt skitsnygg och sexig ut, hahahaha!


image587
Hot stuff


 


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAHAHAHA!!! jag gapflabbar fortfarande ;D

Postat av: hanna

erica när ska du bli vuxen och lära dig äta broccoli? ;) för det är enligt mig en vuxengrönsak, har alltid hatat det. men en dag blev jag bara sugen på det i skolan och åt det och det var riktigt gott :P

2008-03-12 @ 09:57:01
URL: http://nogg.se/hannaevelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback