Apologize

Förlåt för den sugiga  uppdateringen men jag har inte haft image570
nåt kul att berätta.

Just nu är det som händer ungefär sova-jobba-äta-träna.
Jag och Hanna har ju börjat träna riktigt ordentligt, minst 4-5 gånger i veckan:D
Känns väldigt bra måste jag säga.


Jag är lite lätt förvånad över mig själv, var ute  på krogen igår och vaknade
kl 10 idag hur pigg som helst!
Jag och Hanna ska t.o.m dra och
 träna om en timme!


Hmmm, jag upptäckte just att det gör jätteont i hårbotten(?!)
Typ som det brukar kännas om man har haft en jättestram tofs och sen släpper ut håret.

Wierd, jag har ju haft utsläppt hår igår....


Nåja, nu måste jag äta frukost:D


image571
Jag, Jenny, Linnea och Adde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback