På jobbet

Nu är jag på jobbet igen, jobbar kväll idag.
Ganska så skönt:)

Sov till 11.50 idag! Helt sjukt, men skitsamma det är ju ändå skitväder.
Som vanligt.

Vars fan tog sommaren vägen??
I torsdags var det ju typ 30 grader varmt!

När jag kmr hem ska jag färga ögonbrynen, men bara lite, det ser ju idiotiskt ut med jättemörka ögonbryn när man har jätteljus hud och  hår.
Ska även försöka färga ögonfransarna men de får vi se hur de går. Jag har försökt förut och det gick åt h-vete.
Det är så svårt att få färgen att fästa på ögonfransarna när färgen är lite klumpig och fastnar inte typ som en mascara gör.

Varför ska jag då göra det?

För att jag ska åka  bort i helgen!!!!

Måste försöka se så bra ut som möjligt även utan smink, haha!
Shit, jag är nästan lite nervös!

Sen ska jag ju åka tåg också, har inte gjort det på över tio år! haha, men de är väl lungt iaf, bara jag inte blir åksjuk.
Det för jag fan inte bli!
Usch.

Borde kanske ta plats i baren, hahha. Ta mig en drink innan jag kmr dit:D

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Huuh jag gillar inte tåg. :S Dåliga minnen från när jag åkte en gång som liten. Lycka till med färgning o.dyl! :) Och ha en trevlig resa hihi. :)

Postat av: Anneli

HAHAHAHA, nu är ju en natural beauty.... de kommer bli toppen ;)

2008-06-11 @ 19:18:35
URL: http://anne87.blogg.se/
Postat av: hanna

hoppas all färgning går bra idag :)

jomen visst jag hämtar upp dig när du kommer, ska du upp och jobba tidigt på måndag eller hur ser det ut?

2008-06-11 @ 19:20:31
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback