Långledig

Var ledig tors, fre, lör och sön.
Och helgen blev väl minst sagt trevlig;D


Torsdag

Jenny tog studenten så det blev en dusch och tillfixning så man såg lite fin ut, sen kom Alex och vi åkte till stan.
Det var tusen grader varmt och fullt med bilar, men alex fixade så vi kunde stå på en av hans kompisars parkering i stan.
Stod och väntade på att Jenny skulle komma ut och höll på att svettas ihjäl.
Men man ska fan inte gnälla, jag älskar när det är varmt.

Jenny kom ut efter ca 20 min och vi stod och väntade tills hennes klass hoppade på lastbilen dom skulle åka runt i.
Jag, Alex och Henke for och köpte glass och sen väntade vi i södra hamn på att Jenny skulle skrika klart, haha.

Sen for vi hem och åt smörgåstårta och tårta:)

På kvällen kom Hanna, CIssi, Fredrik och Eve till mig och vi tog oss en sup, sen skulle vi gå på tivolit men när vi kom dit stängde dom, haha.
Skit samma.

Åkte till stan och träffade eves kille Tobbe och hans kompisar.
Åt sen pizza på matstället och for hem.


Fredag

Vaknade sent och ringde Jenny och vi + helena som sov hos Jenny for till Kvantum och handlade lite mat.
Jenny var bakis som fan, hahaha, och Helena var sjukt nöjd över en grej.
Waldorfbananen, mohahaha.

Laddade ner film, "What happens in Vegas" och  så skulle vi se den men både Jenny och Helena somnade, men jag såg klart den och den var ganska bra:)
På kvällen följde jag med Jenny och hennes kompisar på tivoli, åkte en karusell och sen var jag väskhållare, haha.
Tänkte inte börja kräkas så jag åkte inte mer.

Sen blev det en sväng till stan och efter det hem.
Gick till Jenny och Alex och såg på tv sen vart det sängen hemma.

Lördag

Pallrade mig upp och duschade sen for jag, Jenny oh Alex mot Pite Dragway:)
Väl där mötte vi upp Alex kompisar Johan och sen även Anton som var där och raceade med sin Camaro.
Kollade runt på lite bilar eftersom det naturligtvis blev lunchpaus direkt vi kom dit.

Några fler killar kom och den ena pratade om nåt porsche-arsle och ingen fattade vad han menade och då pekade han på mig och sa "Ett porsche-arsle, fast och fint men inget man får köra!" hahhahaha.
Jag höll på att skratta ihjäl mig.

Kollade när folk körde och höll på att frysa ihjäl eftersom all värma försvunnit!
Efter ett tag var de nån bil som hade läkt olja på banan så det tog hundra år för dom att få bort det så vi åkte in till piteå och tittade lite i gallerian.
Helt värdelöst, ena som var bra att dom hade toaletter för jag höll på att kissa ner mig haha.

For sen och åt tillsammans med Johan och Anton och några andra kompisar till dom.
Efter det for vi mot Luleå, och sen till Porsön  där Johan och hans tjej Eve bodde.
Sen kom fler kompisar till dom och alla var jättetrevliga, alltid kul att träffa nya människor!
Var där hela kvällen och fick även åka lite Camaro med Anton, har körde som en psykopat men det var skitroligt:D


Söndag

Söndagar brukar ju vara skittråkiga men inte denna söndag;)
En liten lunchdejt och sen 40 min massage tackar man ju inte nej till;)
Hehe.

Försökte gå och lägga mig i en normal tid eftersom måndagen bjöd på jobb men starttid kl 07:/



Bloggar från jobbet därför blir det inga bilder, kanse lägger in det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback