Rock ´n roll

Nu sitter jag och spelar gitarr.image540

Jag brukar vara ganska så kass, men nu sitter jag och spelar och läser tabbar:D
Oh yes, jag ska bli bra på gitarr!

Jag har inte alls känt för att varken spela gitarr eller piano på jättelänge men det är verkligen otroligt skönt att göra det! haha.
På något sätt så känns allting lite lättare när jag spelar eller sjunger.


Om jag mår riktigt dåligt är det de absolut bästa jag kan göra att sätta mej och spela piano eller gitarr.
Inte för att jag mår så speciellt dåligt nu men jag saknar en viss person och när jag spelar gitarr så känns det som att jag är närmare den personen iaf.



Å herregud, de låter ju som en psykopat skriver de här.
Jag ska sluta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback