Nackont

Nu
sitter jag här och kollar på Efterlyst och har skitont i nacken.
Lajbans. Inte.

Idag började inte dagen så väldigt bra, haha.
Försov mej, fast inte så mkt så jag hann precis till bussen.
När den inte kom i tid så började jag tycka det var lite konstigt och då kom jag på att den linjen inte går förbi här utanför!
Man måste typ 300-400 m till en annan busshållplats, och då missade jag naturligtvis bussen, jippie.

Jag tänkte då gå ner till hertsövägen där de går förbi fler linjer, sagt och gjort.
Men nu har vi ju världens skitväder och det är glashalt ute och vad händer då, jag halkar och halvt slår ihjäl mej.

Är blöt om byxorna och har ont i knät men jag hinner ändå åke med en buss så jag hann till jobbet i tid.

Väl på jobbet hade min coach städat bort mina grejer eftersom jag inte hade märkt min hylla, så då var jag tvungen att leta reda på dom och sen sätta mej och jobba.

Efter den underbara morgonen vände vinden lite och sen blev dagen ganska bra:)

Var och lånade mammas bil, fixade hemförsäkring, hämtade kartonger som min käre svåger fixade, var me Jenny till storheden, var på body pump och bäst av allt: jag skrev på mitt hyreskontrakt!

Nu är den min!

Ska bara betala in hyran när jag får lön och sen blir det att hämta nycklarna och flytta in den 1 feb:D


Funderar på att gå och lägga mej nu, har så jävla ont i nacken:/
Har nog spännt mej när jag jobbade.

Nåja, på lördag ska jag och
Jenny spana in Piteås nya galleria, ska kolla om det kanske finns någon snygg kökslampa.

image526
Piteå Galleria

Kommentarer
Postat av: Catti

Alltså det finns INGET i den där gallerian. Har hunnit vara där två gånger redan. Typ miniliten och inga affärer.. :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback