Inflyttning!

Eftersom min käre far har lite kontaker inom Lulebo (mohahaha) fick jag lägenheten igår istället för på fredag!

Så igår var vi och hämtade nyckeln och for dit:D
Kollade lite snabbt och sen for vi till stan för att hämta stolar och bord på Uffes affär Asco möbler.

Jag skulle fan kunna köpa allt i hela affären om jag hade pengar!
Det är som att kliva rakt in i himmelriket, haha:D

               
        



På kvällen kom mamma och pappa med släp och jag och Jenny hade packat ihop massa saker så vi började flytta in lite redan på kvällen.
Idag har jag och pappa hunnit vara där och satt upp köksbordet, hatthylla och lite andra grejer.

Längtar bara till vardagsrummet är omtapetserat så jag kan börja göra fint därinne:) 

                        

1. Vardagsrum (ska tapetseras om)
2. Toan
3. Kök
4. Sovrumm och mamma som rättar till gardinerna haha.

Kommentarer
Postat av: Catti

Wiii vad roligt! :D Exakt likadant badkar som vi har haha! :D Idag kommer det en och kollar på våran lägenhet. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback