Hemkommen

Har precis kommit hem från jobbet och är sjukligt lat så jag har beställt pizza.
Fy fan på mej själv.
Nåja, de blir gott iaf;D

Tänkte kolla om Gossip Girl hade kommit ut men då funkar inte piratebay, morr....

Jag ville se på nåt kul, men nu ser jag på något på 5:an, typ 40 vs 20 eller nåt.
Alla som är 40 är ju operarade till 99%, nice.
Fint budskap också att killar bara vill ha äldre tjejer om dom är så operarade så dom ser jätteunga ut.

Psycoprogram.


image523
Dom på vänster sida är 40+ och dom på höger sida är 20-30.



Tänkte kanska ändra designen här, jag har ju upptäckt att det inte alls visar samma rosa färg på andra datorer, då ser den chockrosa ut, men när jag kollar härifrån ser den fint ljusrosa ut.

Mysko....

Kommentarer
Postat av: Catti

Här ser den chockrosa ut. :) Jag och Anders ser llti 40 vs. 20 haha! Det är ju så kul, alla är så stupid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback