Helgen

Ok, nu ska jag uppdatera lite.

Fredag

 Började med att jobba några timmar fram till 13.30 sen mötte jag upp Jenny på stan och så gick vi till mormor på Östermalm.
Där hjälpte vi henne att städa lita i gammel mormors lägenhet eftersom hon ska hyra ut den åt någon lurk.

Sen for vi på Storheden och handlade lite allt möjligt, mest tråkiga saker som mat och städningsgrejor till lägenheten, men även världens mysigaste lila filt och en vit lurvig kudde:D

När vi var klara med det blev det stressigt som fan eftersom jag var hemma typ 19 och 20 skulle maria och johan komma och hämta upp mej för avfärd till fest på Porsön.
Jag hann iaf duscha och fixa till mej något så när.

Väl på Porsön fattade vi inte riktigt vars det var vi skulle men när vi hittade rätt blev det jättekul!
Haha, stockholmare kan ju vara roande kan man ju säga:D

Sen blev det utgång på cleo, träffade massa folk, både nya och gamla!:D

image542
    

image543


1. Jag och Maria
2. Emil och Kuken (kristian). Emil ser lite skeptisk ut, fullt förståeligt iofs.


Vid 02.30 blev det Max med Maria, Henke och Emil.
Jag hade inte ätit på hela dagen så jag höll fan på att dö.



Lördag

På lördagen var jag lite lätt död men pallrade mej upp iaf och jag och Jenny åkte på stan.
Jag hittade jättefina skor på halva reapriset!
Dom kostade hela 175 spänn, så jag tyckte att jag behövde dom även om jag inte skulle köpa massa onödigt.

Sen åkte jag hem, var allmänt stendöd ovh somnade och vaknade 19.30 av att Hanna hade skickat flera sms och undrade vad jag höll på med, haha.
Hanna kom och hämtade mej och vi for och köpte lite godis och sen for vi till Hanna och såg på tv och kollade massa roliga saker på facebook, haha.

Efter ett tag ringde Cissi och undrarde om vi ville komma till Fredrik och det ville vi såklart så vi for dit.
Där var vi resten av kvällen och lyssnade på gitarrspelande, snackade och kollade på n¨gra roliga klipp på youtube som jag inte kmr ihåg va de hette.

Min gamla klasskompis Gabbe var även där och han har jag inte sett sen vi tog studenten så det var jättekul att se han!


Söndag och Måndag

Söndagen gjorde jag typ inget och idag har jag jobbat, varit en sväng hos farmor och farfar och spelat lite gitarr.

Mamma ringde och sa att hon hade varit förbi Uffe (pappas kompis som äger Asko möbler här) och hon hade fått ett jättebra pris på några barstolar och en 120:s säng!

Oh, yes, imorn hämtar vi dom hehe:D

image544

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad fina du och maria var på bilden :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback