God morgon

image532Helt sjukt, jag somnade typ 20.30 igår!
Men skönt var de att vakna 08.30 idag och vara pigg coh utvilad.


Nu
ska jag äta lite frukost, städa bort julsaker, skjutsa mormors syster till flyget och sen far jag och Jenny till Piteå!
Ska bli intressant att se va den där gallerian har att erbjuda, Piteå är ju inte känt för sin shopping precis, haha.


Nå, vad tycks om designen då?
Som vanligt är jag inte 100% nöjd men de duger iaf.


Ibland är de jävligt jobbigt att vara perfektionist för man blir aldrig nöjd!





Kommentarer
Postat av: Linda!

Snygg design :) Jättefina bilder också! Diggar den i mitten!

Postat av: hanna

är det inte just det pite är känt för? shoppingen alltså. det har pratats så mycket i tidningarna förut om att pite håller att på gå om lule med sin shopping. så hur var gallerian då? :)

2008-01-19 @ 20:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback