200 år sedan...

.....Jag uppdaterade, hehe.

Men men, nu gör jag det.

Har fått en lägenhet på Örnäset som jag kollade på igår:)
Jättefin, ska bara tapetsera om lite grann, lite mörka tapeter i vardagsrummet och jag vill ha det ljust och hallen blir nog också omgjord för där var tapeterna fula, haha.
image503
Det är en 2:a på 56 kvm iaf, fan va nöjd jag är.
Men nu måste jag börja jobba mer så man har råd att bo där.



I julklapp av mamma och pappa fick jag att jag skulle få valfritt köksbord med stolar:D
Så nu har jag kollat in ett barbord på ikea.
Eller det är alltså bara en bordsskiva man fäster i väggen
och köper ett ben till.
Den fanns i både bok och ek, men jag ska ha ek, det är mkt snyggare!

Det fanns däremot inge snygga barstolar på ikea så idag har jag och hanna varit ute på jakt efter några snygga.

Hittade dom här två, men kan inte bestämma vilka jag vill ha:/
Dom kostar ungefär lika mkt så jag måste bara bestämma mej.

              image504             image505


Vad tycks, vilken är snyggast???

Sen måste jag köpa lite nödvändiga saker från ikea, tallrikar, bestick osv.
Tv bänken kanske inte är den absolut snyggaste men den var billig och sen passar den till bordet som jag har i samma serie, Lack.

                            
                         

Kommentarer
Postat av: hanna

helt ärligt är den helsvarta stolen snyggast, men den andra var betydligt skönare. eller iofs testade jag aldrig sitta i den helsvarta, men den andra var riktigt skön för att vara en barstol. så den lägger jag min röst på :)

2008-01-08 @ 20:12:57
Postat av: Catti

Vi har det barbordet och lack-serien. :) Och grattis till lägenheten!! Fan vad skööönt ju. :) Och nära till alla också, helt perfekt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback