Todays news

Ja, idag vaknade jag och trodde typ att jag skulle dö för jag var så trött!
Men, men pallrade mej upp iaf och slängde i mej frukost och gick till bussen.

Jobbade från 8-12 idag och pratade lite med min coach Anne och i sommar ska jag gå ner till 00-timmis (man har inga schemalagda timmar, man jobbar extra typ) och så jobbar jag på H&M i sommar:D
Får se hur mkt de blir, men blir det lite så kan jag ju ta timmar på Eniro, helt perfekt!

Fan va nöjd jag känner mej, haha!

När jag hade slutat gick jag iaf hem från stan, undrar just hur långt det är..3 km kanske?
40 min tog det ungefär iaf.

Nu har jag ätit och ska ska kanske se en film som jag laddade ner, Juno heter den.


image566  


Såg förresten Dirty dancing 2 igår, och satan vad jag vill dansa nu! Haha
Fast jag är iofs sämst på att dansa och gör det aldrig (om inte alkoholintaget varit stort).

Men det är jäkligt roligt!:D

Ikväll blir det träning med Hänna Banana, body pump:)
Har sjukt ont i ryggen men de ska gå iaf.


Kommentarer
Postat av: hanna

har du hunnit se juno än? om inte så spara den så ser vi den tillsammans för jag vill jättejättegärna se den :D

ikväll ska vi pumpa muskler, oh yeees ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback