Lista (läs: jag har inget vettigt att skriva)

Vad gjorde du för tio år sedan?
Hmm, sånt man gör när man är 10 år. Är kär i den längsta killen i klassen typ, haha.


Vad gjorde du för ett år sedan?
Var arbetslös, hujeda mej.


Fem snask du gillar.. 
Choklad, choklad, choklad, choklad och creem cheese chips;D


Fem sånger du kan hela texten utantill på:
Hur många som helst


Vad skulle du göra om du var miljonär?
Inreda min lägenhet precis som jag vill och inte bry mej om vad de kostar. Sen skulle jag bjuda hela familjen på en resa, även herr Ljung, haha.


Tre dåliga vanor:
För snäll, missbrukar coca cola och slösar pengar
 

Fem saker du gillar att göra:
Sjunga och spela, umgås med polare, träna och festa till det lite;)


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Hip hop kläder (typ bandana och sånt), buffaloskor, mag-kort tröja, 70-tals jeans och rött rosa kombinerat.

Fyra favoritsaker:
Datorn, mobilen, keyboarden, gitarren och tv:n


Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:
Anne , Jenny, Hanna, Emmelie och Catti.


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha jag trodde de stod "fem fnask du gillar"

Postat av: Catti

Oj jag är utmanand! :D Jag ska ta och göra denna då. :)

2008-02-04 @ 11:53:31
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback