Hahaha!

Gröna linjen, mellan Slussen och Gamla stan

En alkis har satt sig bredvid två tjejer ~18. Tåget åker över vattnet mellan Slussen och Gamla stan.
Alkisen: Jag tycker synd om fiskarna på vintern...
Tjej 1: Jaså, varför då?
Alkisen: Tänk dig själv, de blir ju till fiskpinnar!




(En överförfriskad man 45+ i clubblazer, har raggat på samtliga kvinnor i baren inom loppet av en kvart, och går slutligen fram till en pandatjej 20+, som i väntan på någon löser ett korsord.)

Mannen: Men, sitteru här alldeles solokvist?! Ska jag hjälpa're me korsordet?! Ja e en jääävel på korsord, sörru! Ska'ru ha en Jäger?!
Tjejen: Vad heter du?
Mannen (förvånat): Eeh, Anders! Ska pappa hjälpa dig, lilla gumman?
Tjejen: Nä, jag klarar mig. Det står "Full dumjävla mansgris", sex bokstäver här, och ditt namn passade precis in.
Mannen: Men va faan... Hora!
Tjejen (leende): Tack! Det gick in under "Full dumjävla mansgris morsa", fyra bokstäver.
(Vakterna har nu uppmärksammat mannen, som blir avhyst.)



Östercentrum, Visby

Berusad kille ~18 kommer in på McDonalds och ställer sig vid disken. Han står och velar länge om vad han skall beställa.
Killen: Äh vad fan, jag tar ett Maxmål!
Expediten: Du är på McDonalds...
Killen: Åh fan... Då tar jag fyra McFlurry!



Sköndals centrum, Stockholm

Två "fjortisar" står på en busshållplats när dom ser en blind man gå över vägen.
Fjortis 1: Fan, jag skulle aldrig våga gå över vägen om jag vore blind!
Fjortis 2: Nej! Hur vet man om det kommer någon bil liksom?
Fjortis 1: Eller hur! Tänk att vara blind, då kan man typ inte ens använda mascara eftersom man inte ser vad man gör!
Fjortis 2: Det har du rätt i! Tänk, livet skulle suga om man vore blind!
Fjortis 1: Shit han kollar ju hit! Göm dig för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback