F*cking j*vla k*k dag

Ni ser ju i på vilket underbart humör jag är på idag.

Jag är allmänt skit-less och arg dels p.g.a saker som hände igår och dels för att det är
alla jävla hjärtans dag.

Felaktigt namn på dagen iofs, mitt hjärta är då utstött från denna dag och firar inte alls.


Hmm, jag ska jobba klart och sen bär det av till gymmet och försöka bli av med lite fläsk, sen ska jag plocka upp mormor och fara och hämta
Jenny på sunderbyn och sen till Boden  där hon ska prova balklänningar!

Sen ska jag hem och hoppas på att mitt guitar hero har kommit (vilket det inte kmr ha gjort enligt avin)



Kommentarer
Postat av: Catti

Men lilla vän vad är det nu som har hänt! :( Hoppas de blir kul att kolla på balklänningar nu så du får tänka på något annat.

Ja, soffor är grymmt dyrt.. :S Men det är ju verkligen en viktig detalj i ett hem så. :)

Näää, men det är inte så hemskt som det ser ut.. Men nu när det blir nytt så måste du prova. Då kan ju ingen. ;) 3 mars tror jag det nya släpps. Skönt, är less på pumpen också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback