Dessa j*vla rubriker

Jag kmr aldrig på något smart att skriva som rubrik.

Men men, nu sitter jag på jobbet och har rast.
Ska jobba fram till 14.30 och sen blir det att flytta dom sista grejerna.

Fy fan va tungt de kmr vara att bära ner sofforna och sen bära upp dom i nya lägenheten!
Sen ska ju min gamla säng bort från Manges lägenhet och en byrå jag inte ska använda.

Packade ihop det mesta igår så nu är det bara att slänga ner alla kläder i ikeapåsar och lasta in i bilen.

Även om det är skönt att flytta så känns det lite tråkigt iaf.
Jag kmr sakna Mange ibland och jag vet att han kmr sakna mej också.
Men men, de finns ju inget man kan göra åt det.

Imorn fyller mamma och mormor år så då ska vi äta på någon restaurang i stan:D
Yummi!
Speciellt när det är gratis, hehe;P


Jaja, nu är min rast slut så nu är det back to work.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

*skrattar* Men tänk vad paff han hade blivit OM du sagt ja?! ;D hahaha.

Postat av: Wysteriia

han hade nog tappat hakan rättså rejält ;D

2008-02-02 @ 13:28:33
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback