Dagens outfit

Oh, yes så här glamorös var jag idag!image568

Urtvättade mysbyxor från JC (som egentligen är jennys)
Gammal t-shirt från Gina Tricot
Hood från Carlings (det är baksidan på den som är cool)


Så vacker har jag varit idag när jag har lagat lasagne och varit och sett på film med hanna.




Lasagnen blec faktiskt god, trots att jag aldrig har gjort det förr.
Provade sätta kyckling i istället för köttfärs och satte även i lite curry:)

När den var klar gick jag till Hanna och vi såg Juno. Ganska bra film fast lite mysko, haha.


Har nu varit på coop och handlat lite och ikväll blir det aerobic med Hanna på Inpuls:D

Såg föresten att det var medlemsfest den 15 mars, hehe, så det blir en två-dagars den helgen:D
Vi ska ju ha en välkommen hem  fest för Linn som kmr hem den 12 mars!

Kommentarer
Postat av: Catti

Jo klockan 12 ska jag träna.. Hinner som aldrig på kvällen nåt mer när mannen är hemma. Blir alltid full rulle med allt möjligt då. :) Klart att Hanna också ska med! ;) Jag lagade också lasagne igår, hemmafru som man är. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback