:D

Guuud va kul guitar hero är!!

Har precis fuskat lite grann och slagit in en kod som låser upp alla låtar;D

Haha, det var lite svårt i början men nu går det betydligt bättre, men men det är låååååååångt
 
ifrån expert än haha. Men det är verkligen skitroligt.


Tog en ordentlig sovmorgon idag, hehe 11.40 men, men.
Ikväll jobbar jag från 16-19 sen bär det av till farmor och farfar på Bergnäset och äta middag
 med resten av släkten.Eller jag ska nog äta själv, jah tvivlar på att dom
tänker vänta till 19.30 då jag är där, men men det blir gott iaf:D

Igår var Hanna här och vi grejade lite med guitar hero, sen satt vi bara och snackade om allt möjligt.

Jag och Jenny var hem en sväng igår också och Kylien och Missen
var helt galna när vi kom hem! Dom härjade i ca 2 timmar och sen när vi for hem var Miss
så trött så hon hade lagt sej i Henriks säng och sov, haha.

image565

Kylien vräker sej över hela kökssoffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback