Tidsfördriv snodd av Jenny

Nuvarande:


Frisyr? Knut,

Senaste kompis du träffade: Linn
Personen du pratade I telefon med: Mormor
Du fick SMS av: Frank
Du kramade: Emma för hon och Kenny har dragit hem till västkusten nu
Idag är det: skitråkig tisdag
Kläder: Rutig skjortklänning och leggings

Imorgon är det: Onsdag
Planer: Jobba klart och sen aerobic på Inpuls
Någonting tråkigt som händer imorgon: Att jag måste stiga upp tidigt haha
Favoritnummer: 12
Färg: Turkos eller aprikos
Årstid: Sommar!
Saknar du någon? Ja men dom kmr snart hit!:D
Humör för tillfället? Neutral
Det första du gjorde imorse? Haha, sovtill 12.30! 
Vad irriterar du dig på? Att jag har spänningshuvudvärk
Tror du på distansförållanden? Jo om man har varit tillsammans ett tag innan
Vem tänker du på just nu? Hemligt mohaha

Tror du att personen tänker på dig med? Nej
Vart reste du sist? Flyg till Gbg 16 okt
Vad gjorde du igår kväll? Såg på tv och skrattade åt Frank, hahaha
Liknar du din mamma eller pappa? En blandning. Till utseende mest mamma.
Ler du ofta? Ja, jag skrattar ofta också
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek självklart
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja, fast jag önskar mig alltid omöjliiga saker
I vems säng sov du i igår natt? Min egen
Vilken färg har din tröja? Lila/vit/svart

Sorg:


Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja och ögonen uppsvullna och ont i skallen
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
Gråter du när du skadar dig? Nej oftast inte


Lycka:


Är du en glad person? Ja absolut
Vad gör dig glad? Kompisar, djur, när jag tycker jag själv har gjort nåt bra
Önskar du att du var lyckligare? Ja, kanske men jag är jävligt nöjd nu iaf:D
Är lycka överskattat? Nej
Kan musik göra dig glad? Ja, jag spelar alltid piano och sjunger om jag är lessen
Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig? Ja
Har du någonsin sagt, Jag älskar dig? Ja
Har du en flick/pojkvän? Nope
Är du nöjd med det? Nja, ibland, ibland inte.
Har du varit otrogen någon gång? Nej, inte i ett seriöst förhållande
Vem hatar du verkligen? Ingen, tycker illa om vissa men jag hatar ingen
Har du någonsin gjort en hat-lista? Hahahah, nej, inte min grej
Är du en mobbare? Haha, absolut inte!


Relationer:


Till vem sa du , öga mot öga, jag älskar dig till senast? Troligen Mange men det var väldigt länge sen.
Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Ja, vad skulle jag göra utan dom?
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?  Japp, 3,5 år.
Älskar du båda dina föräldrar? Självklart
Hur länge har du känt din bästa vän? hmm, typ 17 år eller nåt sånt?
Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Nej
Har du Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Nej men de beror nog på vars man jobbar
Läppar eller ögon? Ögon
Kramar eller kyssar? Båda
Varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Nej
Snygg mage eller snygga armar? Hmm, båda hehe
Har du någonsin kysst en främling?  Ja
Druckit bubblor? Ja
Tappat bort glasögon/linser? Nej
Brutit ett ben? Nej
Röntgats? Ja
Krossat någons hjärta? Ja tyvärr
Nobbat någon (som haft känslor för dig)? Ja
Gråtit när någon dött? Ja


Kläder:


Äger du ett plagg från en second hand-butik? Nej, tycker det är lite äckligt
Hur många par skor använder du regelbundet? 3-4 typ

Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? Nej, skulle aldrig idas
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Vet inte, tror inte det
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Absolut, har gjort det
Har du någon gång burit en folkdräkt? No way! Jag går hellre naken
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Hehe, ja, flera gånger
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? nja, inte speciellt mkt


Personer:


Vad tycker du egentligen om kungen? Jag tycker ingenting om han.
Tycker du att prinsessan Madeleine är snygg? Ja, de är hon väl
Vem vill du se som julvärd julen 2008? Björn Gustavsson. Fast då hade allt salivi min mun tagit slut haha
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Min sånglärare Olle på Lärkan!
Vilka är dina förebilder? Alla som tror på sig själva och följer sina drömmar
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Haha, nej kan bara 3
Uppfattar du att en person är smart bara för att hon/han bär glasögon? Hahaha, nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback