Nu

Är jag hos Hanna och får inte vara med och spela med dom andra flickorna:( Hahahhaha
Nej, jag ska vara med nästa omgång, spelar Buzz the Hollywood quiz.

Jag ska nog äga nästa omgång.


Idag har jag varit ledig och tokstädat hela lägenheten så nu är den fin som snus som en viss Frank skule ha sagt.
Som du ser lär jag ju mig Frank! hahaha.


Det absolut vidrigaste på min lilla städningsdag var att jag skulle öppna vattenlåset eller va de nu heter under handfatet.
Grymt äckligt. Pratade med Jenny i mobil samtidigt och jag höll typ på att kräkas.
Fresh.


Nåja, imorn blir det stan med Anne kl 10 och jag har ingen aning om hur fan jag ska orka upp då, haha.
Sen ska jag på stan med mamma och på kvällen blir de jobb. Blä.
Finns nog roligare saker att göra än att jobba på en lördagkväll men de är ju pengar iaf:D


Nu ska jag dricka vatten. Hejs.





Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe, 10? Det skulle jag kalla för sovmorgon. ;)

Själv sitter jag uppe och väntar på min väska..

Ses imorrn! kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback