Lugn

Sitter här på jobbet och känner lugnet.
Det har aldrig hänt förr.

Har hela Sverige hamnat i jul-koma eller vad?

Nåja, nog är jag glad för det:D


Har idag varit på stan med Anne, fan va skönt at du har kommit hem!
Köpte den skitsnygga klänningen jag bloggade om nedan som jag ska ha på juldagen och bara coola mig i.
Anne bjöd mig på fika för hon är rik och det är inte jag.

Sen kom mamma och jag lallade runt med henne.
Hon är ju grymt diskret när hon köper julklappar till mig när jag är med haha!
Sen tvingade hon in mig på Mode Magnifique, Luleås dyraste kärringaffär.  Vilken lycka.

Hjälpte iaf mamma att välja julklapp till Henke och Jenny, sen tyckte hon att hon var så sjukt rolig när hon skulle köpa ett bälte till pappa men hon sa svångrem.
Historien bakom svångremmen var att någon gubbe på älgjakten hade sagt något om att dra åt svångremmen och då hade mamma börjat gapflabba för hon fattade inte vad det var.
Inte för att jag visste vad fan svångrem var innan hon berättade att det betydde bälte.

Så nu undrar mamma vars svången sitter hahahahaha.

En annan grej hon gapskrattade åt på älgjakten var att en av bond-gubbarna sa att han hade mött bärnoppare i skogen.
Frågade farmor vad de betydde och det var visst bärplockare.
Att plocka bär hette visst att noppa bär på bondska hahah.



De ni stadsbor! De visste ni inte! Mohahaha.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, rik..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback