Lista

Var är du nu?
Hemma på örnäset
Lakrits eller choklad?
Choklad om det inte är finsk lakrits
Barndomsidol?

Vilken tid gick du upp idag?
07.00
Vad ska du göra i helgen?
Jobba:/ Förhoppningsvis nånting annat kul också
Hur brukar du ta dig fram?
Buss, promenera eller cykla
När kräktes du senast?
Hmm, typ 1 månad sen tror jag
Din favoritlåt just nu?
Lady Gaga - Pokerface
Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Mitt bankkonto förmodligen
Har du sovit i din egen säng inatt?
Yes
Det roligaste i ditt liv på länge?
När jag var i Gbg hos Jenny och Alex
Vad är Gud?
Svammel
Senaste alkoholintag?
Vodka/passionsfrukt
Vad tycker du om sex före äktenskapet?
Självklart. Man provkör väl innan man köper bilen? Hahaha:D
Har du haft mörkt hår?
Nej, inte mörkt direkt, ljustbrunt en gång men det var skitfult
Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum?
Ljusbeige
Det starkaste du druckit?
Koskenkorva 60%. Första gången jag drack sprit. Inte bra kombination
Vad såg du senast på tv?
Cityakuten just nu
Vad ska du göra idag?
Det är ju inte då mkt kvar av dagen så jag ska bara ta det lungt och kolla tv
Har du bott i något annat land?
Nej
Är du morgonpigg?
Hehe, nej inte det minsta
Vad är du beroende av?
Inget:)
Vem snackade du med senast?
Jenny
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Nej inte så värst.
Vad luktar gott?
På killar: Clinique Happy. På mig själv: D&G Light Blue och Escada Sunset heat
Har du borstat tänderna idag?
Ja förmodligen
Tycker du om broccoli?
Nej  inte så värst
Vad är du snabb på?
Hahaha, hmm, göra mig klar på morgonen eftersom jag går upp 30 min innan bussen går för jag är alltid så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback