Juldagen!

Japp, igår var det fest hos mig och sen Grace.

Jag, Jenny, Carro, Helena och Sabina hade skitkul och dansade, spelade ölspel och sjöng oss hesa hemma hos mig:D
Vill inte ens veta vad grannarna trodde. Hahaha.

Sen var de då utgång på Grace, Jenny och jag hade förköp men dom gällde visst bara fram till 23 och vi var ju naturligtvis där typ 10 över men vi fick gå före iaf.
Första gången jag träffar en snäll vakt! Mer sånt, de gillar vi!


Jag och Jenny kollade runt där inne.
Vi såg 1 ton halvnakna fjortisar.
Fatta att man behöver inte vara naken för att få en kille!
Jag är absolut inte pryd eller nåt sånt, men att klä sig som en hora för att få någons uppmärksamhet skulle jag aldrig göra!

Efter ett tag kom resten av våran förfest in och våra kära kusiner+frank, petter, jonas och tobbe.
Träffade även Henke och lite folk från byn där:)

Tappade bort folk och hittade folk omvartannat men hände mest med Jenny, Carro och Frankie.

När vi då skulle ut precis innan dom stängde var det ju kaos i garderoben och folk bara trängde sig istället för att stå i kö så jag fick damp efter ett tag och trängde mig fram till nicke och gav han våra biljetter så tog han ut våra jackor:D
Sen fixade Frank taxi av någon snäll människa han kände och efter ett stopp på statoil var vi hemma:)



Kommentarer
Postat av: Elin

Jävligt sant det där med halvnakna fjortisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback