God Jul!

Har precis varit ute med hundarna på en liten promenad, jag blev lite less på att sitta inne.

Innan jag gick ut så delade vi ut julklappar och jag fick jättebra saker:)

Av mormor:
Duschtvål och lotion
1500 kr

Av Mamma och pappa:
Presentkort på Team Sportia (ska köpa nya träningsskor)
En nackkudde till badkaret
Sånna där grejer man sätter för ögonen som man ska ha i frysen
En citruspress
Ullstrumpor

Av Jenny:
Ett drinkspel! Ska användas imorgon:D
En sjal, rosa, svart och glitter

Av Henke:
Jaegermeister!

Av Anne:
En 1 liters absolut vodka, julversionen med röda paljetter

Av farmor och farfar:
Presentkort på Gina Tricot
En ljuslykta
En chokladask


Nöjd, nöjd, nöjd!

På lördag ska jag försöka hinna kolla in på team sportia och de om dom har några skor:)
Fast då blir det Finland en sväng, men jag kanske hinner före.


GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback