Fredagens

Fy fan va kul det var i fredags!

Kvällen började mat att jag åkte buss till stan och bytte till 5:an till porsön och mötte linn på bussen.
Vi gick och köpte en dricka på ica eller vad de nu är på porön och väntade på berka, anton och david.
Dom kom dit och då gick vi till emma och kennys hus, fast inte till emma och kenny haha.

Kenny fyllde nämligen år i onsdags och emma hade planerat en överraskningsfest åt honom!
Så vi smög upp till våningen ovanför deras lägenhet och väntade på ett Emma skulle lura ut han, hon sa till kenny att dom skulle gå och äta på en restaurang och att hon skulle bjuda.
När dom gick ut så sprang vi ner och gick in i deras lägenhet.

När dom kom fram till restaurangen så hittade emma på att hon hade glömt kortet hemma men att kenny skulle vänta där medans hon gick och hämtade det.

Vi hade då släckt överallt och satt och glodde ut genom fönstret, haha.

Emma kom in och då ringde hon till Kenny och sa att hon hade halkat på en vattenpöl och slagit sig och att han var tvungen att komma.
Emma mötte kenny utanför porten och låtsades ha jätteont och så gick dom upp till lägenheten.

Vi satt och lurpassade i vardagsrummet och när Kenny kom in och tände lyset så skrek vi grattis och hade sånna där små flaskor som låter (det är väl typ knallpulver) och det flyger ut serpentiner ur.

Hahaha, fan va Kenny blev rädd:D
Men glad blev han iaf!

Sen var det som vanligt helt galet, och vi tog bussen in till stan och då började några fransmänn prata med mig och jag fattade knappt vad dom sa haha.

När vi hoppade av bussen träffade vi mer utbytesstudenter och lurade dom att säga äckliga grejer som dom trodde var värsta raggningsreplikerna ahhaha.
Typ "Kan du suga av mig lika bra som du suger på den där cigaretten" hahaha.

Inne på cleo träffade jag Denno och lite annat känt folk, typ min käre kusin.
Dansade som galningar och jag tror fan halva cleo dansade med oss, iaf den manliga befolkningen.
En del är ju allmänt schvajniga och trycker sig mot en så det fanns känns som att man har blivit rump-knullad. fy fan.

Desutom lurade Linn massvis med utbytesstudenter att jag och emma var porrstjärnor, ahahaha.
Sen drev jag på det ännu mer och sa till en kille: We`re nurses so we can take care of you.
Hahaha, ja gud va vi hittade på. men kul var det.

Fick även en tequila sunrise av Berka:)
Jättesnällt gjort av han!


Vid 02.30 gick vi till max och alla skulle äta, men jag var inte hungrig så jag orkade inte. Hade smsat lite med Frankie och hans skulle skjutsa hem mig och min käre kusin om jag fick tag på han.
Det fick jag efter ett tag och jag, nicke och david fick skjuts hem.

När vi hade humpat av nicke och david ville Frank inte åka själv till avan och skjutsa nåra folk så då följde jag med dit.
Det är ju bara kul att åka lite bil.


Väl hemma sa jag tack och hej till Frank och gick och la mig:)
Grymt rolig kväll! Längesen Cleo var så kul.

Kommentarer
Postat av: frida

haha

lät verkligen toppen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback