Dressed for success

Jag köpte en nyårsklänning förra veckan.
Det var lika bra att slå till nu för väntar man för länge finns det bara skit kvar.
Luleå har ju inte världens största utbud direkt.


 


Ursäkta dom otroligt snygga minerna, men den klänningen blev det iaf:)
Provade med jeans under, det är därför det ser lite korvigt ut vid knäna, haha.



Provade även dessa

               

Den sista var alldelens för stor om någon undrar varför jag ser ut som en gräddbakelse.



Provade klänningarna jag bloggade om från Gina Tricot, eller iaf dom två första
och fy fan va hemska dom var!
Ingen jävla passform och jag såg allmänt förjävlig ut i dom:P

Huvva!

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad söt! Jag vill också shoppa!! :S

Postat av: Toby Hagberg

Jag vet :D Hon är skit-pinsam!:)

2008-12-01 @ 21:47:49
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Sue

se där, grannar kanske? :D

2008-12-01 @ 22:11:37
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback