2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, flyttade till en egen lägenhet, typ det bästa jag någonsin gjort!:D

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hmm, nja skulle väl säga bekanta. Om nu inte Catti ploppar ut en unge nu inom 2 veckor;D

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?
Hehe, Sverige och Finland. Exotiskt.

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Nja inte så jättemkt men en karl hade ju varit bra att ha ibland hahha

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas.
Bah. Jag och datum är ju ingen kombination. Kmr ju aldrigihåg datum.
Men jag säger väl 29 jan då jag fick min lägenhet.


8. Vad var din största framgång 2008? 
Att jag blev jävligt nöjd och glad haha

9. Största misstaget?
Har nog inte gjort några större misstag tror jag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, hade nåt äckligt virus i 100 år i sommar så jag var sjuk lite då och då

11. Bästa köpet?
Vet inte`?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Om man bortser från tråkiga räkningar så blir de väl kläder och sånt

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, när jag hälsade på Jenny ch Ljungen i Gbg. Konstant kul i 4 dagar!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Duffy- Mercy
Lady GaGa - Just Dance
Katy Perry - I Kissed a Girl
Jason Mraz - I´m Yours
Ras Cricket- Skin

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!
Har inte haft så mkt bekymmer iår direkt.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hmm, vet inte. Tränat kanske?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Funderat över saker jag inte kan göra nånting åt.

18. Hur tillbringar du nyår?
Fest hos mig såklart!

19. Blev du kär i år?
Nope, lite trist men så är de.

20. Favoritprogram på TV?
Hmm, gossip girl och one tree hill

21. Bästa boken du läste?
The Dirt

22. Största musikaliska upptäckten?
Mötley Crue

23. Något du önskade dig och fick?
Hmm, vet inte.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Kan inte ha varit något speciellt eftersom jag inte kmr ihåg nåt nu

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åt tårt och öppnade presenter:D
Hade fest hos mig men det var någon dag före (tror jag fyllde år på en tisdag eller onsdag)

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mer lööööve kanske hahaha!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Snygg ibland, lurk ibland;)

28. Vad fick dig att må bra?
Familj och vänner

29. Vem saknade du?
Vänner som har flyttat, Jenny (mest såklart), Anne, Eve, Hanna

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Oj, men det är hur många som helst!
Har träffat mkt roligt folk i år, men kan väl inte säga direkt vem som är bäst haha! 


Kommentarer
Postat av: Catti

Jag ska försöka hålla inne honom/henne dessa två veckor också. Sen får h*n gärna komma typ 1-2 januari! :D

Postat av: jenny

varför har du inte skrivit rådhårig åke på sista frågan?! hahahaha

Eller dom som kan visa trick? xD

2008-12-18 @ 16:48:32
URL: http://jennyyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback