Vem är jag?

Namn : Erica Karlsson
Ålder : 21
Bor : På Örnäset i Luleå
Civilstatus: Singel
Jobb : Telefonist på Eniro 118118
Musik : Allt!
Djur : Just nu kattvakt åt Dexter och Elsa
Fobier : Hatar fiskar
Framtidsplaner : ? . Hemskt men jag har ingen aning
Klädstil : Snyggt och skönt
Personlighet : Rolig
Favoritsysselsättning : Shoppa, träna, musik mm
Favoritmat : Rotsaksgratäng och grillat 
Favoritdricka : Coca Cola
Favorituteställe : Eftersom det inte finns mkt att välja på säger jag Cleo på vintern och Färjan på sommaren
Favoritord : Blä

Någon som:

Någon som förstår dig: Jenny, Linn, Hanna, Anne
Någon som du saknar: Jenny och Alex
Något du längtar efter: Helg!
Någon du hatar: Jag hatar ingen


Har du:

Har du några kärleksproblem: Nej, ganska svårt om man inte har nån att vara kär i haha
Har du ätit något idag:Nej, har inte orkat göra frukost än. men snart
Har du pratat med någon idag: Haha, ja med katterna
Har du gråtit idag: Nej, jag gråter nästan aldrig
Har du skrattat idag: Ja, när dexter försöker väcka mig tusen gånger

Jag:

är singel: Japp
Är rädd för att bli övergiven: Nej, jag vet att jag alltid har mina vänner och familj
Svär ofta: Nja
Sjunger i duschen: Ibland
Är en morgon person: Nej! Jag är död på morgonen
Skulle kunna ha pyjamas på dej i skolan: Hahaha, nej de tvivlar jag på
Skrattar åt mina egna skämt: Alltid, ahahahaha
Vill ha barn: Japp, om 10 år
SKulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Ja

Har du:


glasögon/linser: Ja glasögon men ska beställa linser istället
Piercingar: Hål i öronen
Syskon: Jenny 19 och Henrik 18 (snart iaf)
Rymt hemifrån: Japp, när jag var liten
Färgat håret: Yes
Bra självförtroende: Ganska
Sagt att du älskar någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Gjort något olagligt: Hahaha, de har väl alla
Somnat i skolan: Oh yes
Brutit ett ben: Nej
Sett en stjärna falla och önskat dej nåt: Japp
Gjort något som jag lovat mig själv att aldrig göra: Säkert, men kmr inte på något nu
Smugit ut utan lov: Jajjemen
Ljugit om vart jag varit för mina föräldrar: Ja, hehe
En hemlighet som många inte vet: Ja
Sovit en hel dag: Nja, inte en hel tror jag

Brukar du:

Titta dej själv i spegeln: Haha, ja
Ha ångest: Japp
Drömma mardrömmar:Nästan aldrig
Klä dig svart: Händer väl nångång
Hata folk: Nej. Tycka illa om? Ja
Lita på folk: Jag litar bara på mig själv

Sista personen som:

sov i din säng: Jag själv
Som fick dej att gråta: Jenny när dom flyttade
Du delade en dricka med: Delade en dricka? Jag dricker en egen dricka
Skrek på dig: Ingen aning, de händer mkt sällan
Du fick sms utav: Om inte röstbrevlådan gills så var de Henke, min käre bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback