Klantarsle!

Alltså hur klantig kan man bli!


Cissi och Fredrik kom hit och hämtade Dexter och Elsa, då tänkte jag hjälpa dom att ta ner sakerna i bilen.
Vad gör jag då?

Går ner, ut genom porten, utan nyckel.
När jag ska gå in går det inte.
För porten är låst.


Fuck fuck fuck!


Jag ringde till tusen olika nummer till Lulebo, men inget var rätt, ingen svarade för allt var stängt.
Då for vi hem till Fredrik och ringde störningsjouren, dom var allmänt cp och var helt tysta i telefonen i 30 år så jag trodde dom hade lagt på, men sen klämmer han ur sig att dom tar 400 spänn kontant att låsa upp porten!

Helt sjukt!

Jag sa att jag får försöka lösa det på ett annat sätt för jag hade varken lust att betala 400 spänn för det, sen har jag inte 400 spänn kontant. Jag betalar alltid med kort och har typ aldrig pengar på mig.

Då kom jag på den brillianta idèn att kolla på eniro.se vilka som bodde i min trappuppgång.
Jag ringde till en kille som hette Fred och sa att jag bodde i samma trappuppgång som han och att det vore jättesnällt om han kunde öppna porten för jag hade låst ut mig.

Och det kunde han!:D

Så han öppnade porten och nu är jag inne! Hahaha.


Tusen tack Fred om du nu av någon mystisk anledning läser detta!
Du räddade mig!


Kommentarer
Postat av: hanna

eniro är gode bra ändå serru ;)

Postat av: Catti

hahaah fan vad jobbig grej! :D

2008-08-29 @ 08:40:24
URL: http://catti87.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback