Kattvakt och kvavt väder

Igår kom Cissi och Fredrik över med Fredriks katter Elsa och Dexter som jag ska ta hand om i en vecka när dom är på Kreta:)
Dexter anpassade sig snabbt och är precis som vanligt men Elsa är ju ganska så tjurskallig och surar och morrar.
Fast när man erbjuder godis går det utmärkt att komma fram, haha.

Idag började jag jobba 14 men cyklade till stan vid 12.30 för att gå på stan en sväng.
När jag kom till stan höll jag på att svettas till döds!
Så jäkla varmt och kvavt!

Efter att jag stått i skuggan ett tag och pratat i telefon med Jenny blev jag lite svalare iaf så då gick jag på systemet och sen en sväng på stan.
Köpte en svart klänning på Gina Tricot, får se hur den ser ut. Orkade inte stå i världens längsta kö till provrummen så jag får helt enkelt prova hemma.

Ska jobba till 18 sen ska jag hem och äta och duscha sen ska jag och min käre kusin Nicke ut och slira lite ikväll, hehe.
Först blir det förfest hos Nicke, som för övrigt bor bara några hus ifrån mig, och hans kompisar. Får väl se vilka det blir.
Sen blir det utgång på färjan skulle jag tro:)

Jag känner mig faktiskt inte helt 100 sen matförgiftningen ännu, men jag ska gå ut iaf men ta det lite lungt.
Sen ska jag äta ordentligt när jag kmr hem också.
Frågan är bara vad, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback